Jerzy Dudek w ostatnim czasie wziął udział w nowej kampani marki Citizen. Znakomity piłkarz zaprezentował przełomowe rozwiązanie, którego doskonale wpisuje się w jego upodobania!
Jerzy Dudek to triumfator piłkarskiej Ligi Mistrzów, wybitny reprezentant Polski. Honorowym ambasadorem marki Citizen został w 2014 roku. Hasło pierwszej kampanii sygnowanej nazwyskiem znanego piłkarza brzmiało „Better starts now” i było odwołaniem do bogatej historii japońskiego producenta. Podczas kampanii na ręce Jerzego Dudka widzieliśmy zegarek z serii Promaster, który był perłą w portfolio marki Citizen.
- Życiorys Jerzego Dudka idealnie pasuje do nowej kampanii „Better starts now” - przekonywała firma Anyro. - Jest nie tylko wielkim sportowcem, bardzo znaną i szanowaną postacią, ale też zwykłym, dobrym i fajnym człowiekiem.
Najnowsza kampania prowadzona jest pod hasłem: Technologie jutra. Niezwykłe rozwiązania zastosowane w zegarkach Citizen wywodzą się z przełomowych badań technologicznych, których celem jest znalezienie rozwiązań zaspokajających potrzeby użytkowników. Model promujący kampanię to AT8110-61E - zegarek Eco-Drive Radio Controlled, ładowany światłem i synchronizowany radiowo. W zegarku zastosowano również technologię Radio Controlled, która za pomocą fal radiowych automatycznie koryguje wskazywany czas i datę. Zegarek wyposażony w szafirowe szkło, a jego wodoszczelność utrzymuje się na poziomie 10 ATM.
Kolejny zegarek kampani, czyli Citizen CA4010-58L, należy do grupy zegarków wykonanych z Super Titanium - specjalnego materiału stworzonego przy użyciu technologii przetwarzania tytanu oraz utwardzania jego powierzchni technologią Duratect. Super Titanium jest bardziej odporny na zarysowania i 5 razy twardszy niż stal szlachetna, a przy tym lekki, hipoalergiczny i niepodatny na rdzewienie.