Police to włoska marka, która wystartowała w 1983 roku. Początkowo zajmować miała się tylko projektowaniem okularów. Jednak szybko rozwinęła się w kierunku innych dodatków i dzisiaj jest producentem między innymi biżuterii, zapachów oraz zegarków.
Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów i solidnego wykonania zegarki Police szybko zyskały sympatię miłośników zegarmistrzostwa. W czasomierzach znajdziemy mechanizmy kwarcowe Miyota lub Ronda gwarantujące precyzyjne odmierzanie czasu. Marka oferuje szeroką gamę kolorystyczną i budulcową – podstawę stanowią paski skórzane, kauczukowe czy też klasyczne, stalowe bransolety. Każdy znajdzie coś dla siebie również w zakresie wodoszczelności, które w zależności od modelu ustalone są od 30 do 100 m.
Wszystkie kolekcje zegarków Police różnią się od siebie wyglądem i są skierowane do innych grup docelowych. ADDER czy BUSHMASTER będą idealnymi rozwiązaniami dla podróżników, ponieważ są wyposażone w funkcje wskazywania godziny z kilku stref czasowych. Charakteryzują się one klasycznym wyglądem z niebanalnie zaprojektowanymi cyferblatami. Modele MYSTERY i REAPER ze względu na mroczny, bardzo oryginalny design tarcz z pewnością przypadną do gustu fanom motocykli i ciężkiej muzyki. Kicker to oferta dla osób stawiających na praktyczne i wygodne rozwiązania. Koronka została przeniesiona w tych czasomierzach na drugą stronę zegarka, co zwiększa komfort podczas użytkowania. Ci klienci, którzy chcą wyróżnić się w tłumie niespotykanymi dodatkami powinni przyjrzeć się bliżej kategorii MESH UP lub MIRAGE. Natomiast fani klasyki i minimalizmu z pewnością postawią na zegarki SPLENDOR. Wrażenie robią również pudełka, w jakich produkty są zapakowane – każdy nawiązuje do klimatu całej serii i doskonale prezentuje się na przykład jako prezent czy element wystroju mieszkania.
O wysokiej jakości świadczą również działania marketingowe marki. Police uchodzi za jedną z najnowocześniejszych firm, które swoje działania opierają na panujących trendach i kanałach social media. Doskonałym przykładem jest występowanie modeli w kilku najgłośniejszych filmach ostatnich lat – Batman i Superman czy Terminator. Podczas długoletniej działalności firmie towarzyszą gwiazdy światowego formatu. Ambasadorami Police byli: Bruce Willis, David Beckham czy Luke Evans. Najnowszą twarzą firmy jest piłkarz FC Barcelona – Neymar, który aktywnie promuje Police w swoich portalach społecznościowych i na outdoorowych reklamach.
Firma stawia na oryginalne wzornictwo i komfort. Pomaga użytkownikom wyróżnić się w tłumie, jednocześnie zachowując aktualne trendy panujące w modzie i popkulturze. Wychodzi na przód oczekiwaniom i wymaganiom konsumenta. Szeroka oferta skierowana jest do nowoczesnych osób szukających niebanalnych, trwałych dodatków w przystępnych cenach. Marka Police dostępna jest w ponad 20 000 punktach w 90 krajach na całym świecie i cały czas rozwija się w bardzo szybkim tempie.