Już od roku 1925 marka Epos zachwyca swoimi ręcznie wyrabianymi zegarkami. Mottem producenta jest „artyzm w zegarmistrzostwie" - oznacza ono połączenie doskonałości w ręcznym wyrabianiu niepowtarzalnych modeli. Wokół Eposa skupiają się także znane i lubiane gwiazdy. Kim są zatem ambasadorzy marki Epos?
Na przestrzeni lat marka Epos skupiła wokół siebie kilka wielkich talentów, które postanowiły wesprzeć kampanie swoimi twarzami, tym samym wykazując wsparcie dla idei reprezentowanych przez producenta. Ceniąc sobie różnorodność i otwartość na wszelkie przejawy artyzmu i pasji, marka zdecydowała się na współpracę z różnymi artystami w swych dziedzinach – śpiewu, sportu czy aktorstwa. Kim są ludzie, którzy postanowili stać się symbolem marki Epos?
Fabien Rohrer to pionier snowboardingu w Szwajcarii – odnosił ogromne sukcesy na tym polu w latach 1996-1999. Rohrer to freestyle'owy mistrz świata, światowej sławy olimpijczyk, a także zwycięzca najsłynniejszych zawodów Nippon Open odbywających się w Japonii. Na olimpiadzie w Nagano w Japonii zajął 4. miejsce w swojej konkurencji. Aktualnie Fabien Rohrer zajmuje się byciem trenerem oraz instruktorem adeptów snowboardingu ekstremalnego.
Epos nawiązał współpracę z Fabienem ze względu na jego zaangażowanie w sport – zegarki Epos to świetne sportowe modele, które można zabrać na rower, biegi czy na stok, nie obawiając się o ich uszkodzenia, a także będąc pewnym wygody noszenia takiego zegarka.
Epos ceni sobie muzykę klasyczną i płynącą z niej wartość. To dlatego ambasadorem marki w roku 2016 został Mauro Peter, czyli szwajcarski śpiewak operowy, tenor. Międzynarodowy gwiazdor estrady operowej został niekwestionowanym zwycięzcą konkursu Peter Schumann w Zwickau, a także otrzymał nagrodę publiczności. Tenor w swoim bogatym repertuarze ma utwory Haydna, Haendla, Mendelssohna, Straussa czy Bacha. W 2012 roku nagrał swój pierwszy recital, a potem rozpoczął międzynarodową karierę na deskach teatrów muzycznych całego świata.
Śpiewak Mauro Peter nosił zegarki Epos Originale 3431.878.20.30.25 oraz Epos Oeuvre D’Art Skeleton Automatic Limited Edition 3429.195.20.53.25. Skeleton wyprodukowano w limitowanej ilości jedynie 2015 sztuk na cały świat. Zegarek robi ogromne wrażenie dzięki zielonej tarczy typu skeleton, która ukazuje pracę misternego mechanizmu mechanicznego z ręcznym naciągiem. To prawdziwe dzieło sztuki, a Mauro Peter dodatkowo podkreśla cudowność tego modelu.
Małgorzata Rdest to wyjątkowa kobieta, która w zawodach rajdowych startowała już w wieku 12 lat. Jest pierwszą i jak na razie jedyną Polką startującą w WSeries, serii wyścigowej przeznaczonej jedynie dla kobiet. Brała udział w seriach wyścigowych takich jak: brytyjska Formuła 4, VW Scirocco R-Cup, Audi Sport TT Cup, ADAC TCR Germany, jak również GT4 European Series. W 2020 roku zwyciężyła w wyścigach 24Dubai. Utalentowana młoda kobieta wciąż pnie się do góry, a najbliższe zawody Catalunya odbędą się 2-4.09.2021.
Małgosia Rdest swoją twarzą reprezentuje zegarki damskie Epos Ladies 4401.122.29.18.30, Ladies 4390.152.20.86.86, Sophistiquee 3424.189.20.15.25, Passion 3403.193.24.15.25.
Agnieszka Grochowska to aktorka, która została zaproszona do kampanii Epos w kooperatywie ze znaną polską projektantką Izabelą Łapińską. Gwiazda takich filmów jak „Samotność w sieci”, „Pręgi” czy „Wałęsa. Człowiek z nadziei” reprezentuje kobiecą siłę, delikatność i świadomość, które wskazała w swoim projekcie zegarka Izabela Łapińska. W efekcie powstał przepiękny zegarek, który może założyć każda kobieta chcąca poznać głębiej siebie i swoje możliwości. Jest tu wizerunek przepięknej róży, która zawsze pachnie tak samo, a ponadto jest symbolem urody i klasyki, a także siły tkwiącej w jej kolcach, są tu także diamenty, które mają stanowić blask i są symbolem nieprzemijalności oraz wieczności.
Zegarek Epos Diamonds by Izabela Łapińska Limited Edition 4390.152.20.98.96 to model, który został wypuszczony jedynie w 100 numerowanych egzemplarzach, co dodatkowo podkreśla wyjątkowość tego modelu.
Wybitny czeski śpiewak operowy Josef Skarka był ambasadorem marki Epos w latach 2009-2018. Gościł na wielu największych scenach na całym świecie. Śpiewak pochodzi z Brna, a jego wielka kariera zaczęła się od zwycięstwa w 2009 roku w Karlowych Warach, gdzie zdobył drugie miejsce w kategorii opera. Jego występy podziwiać można było w Teatrze Narodowym w Pradze, Teatrze Narodowym w Brnie, a także Teatrze Narodowym w Ostrawie oraz Słowackim Teatrze Narodowym w Bratysławie. Gościnnie występował także na najsłynniejszych włoskich scenach operowych.
Josef Skarka swoim wizerunkiem promował zegarek męski z serii Epos Emotion Chronograph 3393.238.20.10.25 - automatyczny model wyposażony w ozdobioną giloszem białą tarczę z chronografem, datownikami Day Date oraz czas 24h, nazywany dobowym lub też wojskowym. Błękitne wskazówki oraz indeksy pokryto luminescencją NeoBrite. Korpus został zamontowany na klasycznym gustownym pasku z czarnej skóry.
Oprócz wyżej wymienionych wspaniałych ambasadorów, z marką współpracował także Mike Schmid (rok 2010), Bogusław Linda (rok 2016), natomiast w tym roku twarzą Epos stał się także skrzypek Pavel Šporcl. Marka Epos dba o to, byś miał szeroki wybór modeli, wśród których znajdziesz ten jeden jedyny „swój” zegarek na lata. Zapoznaj się z szeroką ofertą zegarków damskich oraz męskich i wybierz coś dla siebie lub jako podarunek dla bliskiej osoby!