Szwajcarska marka Aerowatch została oficjalnym partnerem polskiej koszykówki, obejmując sponsoring nad wznowionym po 5 latach turniejem rzutów za trzy punkty. Najlepsi z zawodników wyróżnieni zostali wyjątkowymi zegarkami sygnowanymi logiem manufaktury.
Turniej odbył się między dwoma połówkami półfinału Suzuki Pucharu Polski, zapewniając kibicom nie lada emocje oraz rozrywkę na najwyższym poziomie. Najlepszym zawodnikiem okazał się Michał Chyliński, który reprezentuje barwy Arged BMSlam Stal Ostrów Wielkopolski. Zawodnik zdobył w finałowej rundzie 22 punkty.
Pierwsza runda:
Michał Chyliński (Arged BMSlam Stal Ostrów Wlkp.) - 20 pkt.
Tre Bussey (Polpharma Starogard Gdański – 16 pkt.
Marcin Dutkiewicz (TBV Start Lublin) – 15 pkt.
Omar Prewitt (Legia Warszawa) – 16 pkt.
Paweł Kikowski (King Szczecin) - 15 pkt.
Michael Umeh (Polski Cukier Toruń) – 11 pkt.
Runda finałowa:
Michał Chyliński (Arged BMSlam Stal Ostrów Wlkp.) - 22 pkt.
Tre Bussey (Polpharma Starogard Gdański – 12 pkt.
Omar Prewitt (Legia Warszawa) – 21 pkt.
Finałowa trójka nagrodzona została wyjątkowymi zegarkami marki Aerowatch.
Poza uczestnikami turnieju, manufaktura Aerowatch postanowiła nagrodzić MVP turnieju, czyli najbardziej wartościowego zawodnika Suzuki Pucharu Polski. Zaszczytnym tytułem został nagrodzony Mateusz Kostrzewski, który reprezentuje Arged BMSlam Stal Ostrów Wielkopolski.
Aerowatch to powstała w 1910 roku manufaktura, która odnosi się bezpośrednio do lotnictwa. Największy rozwój marki przypada na 1942 rok, kiedy to przeszła ona w ręce Maxime'a Crevoisera i rozpoczęła eksport swoich produktów aż do 15 krajów. Mimo światowego sukcesu, Aerowatch do dziś pozostaje niezależnym, rodzinnym przedsiębiorstwem. Zegarki sygnowane logiem marki charakteryzuje dopracowana w każdym detalu jakość wykonania. W jej szerokiej ofercie znajdziemy zegarki z ręcznym naciągiem, które stanowią hołd dla sztuki zegarmistrzowskiej.