G-SHOCK od lat stawia na różnorodność, indywidualizm i nieszablonowe podejście do kreowania nowych trendów. W swojej kampanii #BuiltDifferent po raz kolejny łamie schematy i przekracza granice, wychodząc naprzeciw potrzebom i zainteresowaniom osób z generacji Z. Już teraz razem z nowym ambasadorem marki Januszem Walczukiem odkryj kolekcję nowoczesnych zegarków G-SHOCK Octagon, skierowaną do młodego pokolenia!
Powiedz, wolisz być oryginalny czy być sobą? Jedno nie wyklucza drugiego, a więc nic Cię nie ogranicza, aby postawić na obydwie te wartości! Marka G-SHOCK, stawiająca na dążenie do wyznaczonego celu, pozwoli Ci się wyróżnić z tłumu. Dzięki niezwykle różnorodnej kolekcji zegarków CasiOak z łatwością podkreślisz nie tylko swoją osobowość i indywidualizm, ale także swój unikalny styl.
Tak jak kultowe już zegarki G-SHOCK Octagon od lat wyróżniają się niepowtarzalnym i rozpoznawalnym stylem na całym świecie, tak i Ty stwórz swoją własną historię z wyjątkową kolekcją od japońskiego producenta. Kampania G-SHOCK #BuiltDifferent skierowana jest do dynamicznych i odważnych młodych ludzi, którzy nie boją się wyjść poza utarte ramy, żeby móc budować swoją własną rzeczywistość.
Kolekcja G-SHOCK Octagon, nazywana też CasiOak, znana jest na światowym rynku zegarmistrzowskim ze swych niekonwencjonalnych projektów charakteryzujących się kompaktową ośmiokątną konstrukcją obudowy. Marka G-SHOCK, inspirując pokolenia, stawia na ciągły rozwój, dlatego też w ramach programu #BuiltDifferent zaprezentowała zupełnie nową koncepcję zegarków o ulepszonym nowoczesnym standardzie z serii GA-2100, GA-B2100 i GM-2100.
Cechami wspólnymi dla wszystkich zegarków G-SHOCK z wymienionych wyżej linii są przede wszystkim wytrzymałość rozpoznawalna dla nowej generacji, modne monochromatyczne kolory (czarny, żółty, czerwony, metaliczny i wiele innych) podkreślające zintegrowany, lecz wciąż prosty wygląd, oraz smukła i kompatybilna forma.
Japoński producent wie, że pokolenie Z ceni sobie wszelkie możliwe udogodnienia, sprawdzoną funkcjonalność i oczywiście nowinki technologiczne, których tym bardziej nie mogło zabraknąć w unikalnej kolekcji G-SHOCK Carbon Core Guard CasiOak. Młodzi użytkownicy zegarków w seriach GA-2100, GA-B2100 i GM-2100 znajdą przede wszystkim cienką, oktagonalną i lekką konstrukcję, która gwarantuje wygodne dopasowanie do nadgarstka. Do tego obudowa wykonana jest z żywicy wzmocnionej włóknem szklanym o doskonałej odporności na uszkodzenia, odkształcenia i różne deformacje oraz warunki atmosferyczne.
Anologowo-cyfrowe modele G-SHOCK Octagon mają wszystko to, czego potrzebują młode osoby, aby móc wyrazić siebie. Za minimalistycznych i swobodnym designem kryją się takie właściwości jak: super odporność na wstrząsy, klasa 20 ATM wodoszczelności, wysoka jasność i czytelność w ciemności dzięki podwójnej diodzie LED Super Illuminator, czas światowy i dostęp do różnych stref czasowych, stoper, timer, 5 dziennych alarmów, kalendarz automatyczny i wiele innych.
Jednak to cyfryzacja i powszechny dostęp do technologii jest nieodłącznym elementem obecnych czasów. I w takim też świecie, gdzie standardem na rynku jest to, że wszystkie akcesoria można sparować z telefonem, wychowuje się aktualnie generacja Z. Dlatego też jedną z linii G-SHOCK Octagon, a właściwie serię zegarków GA-B2100 nie tylko w możliwość połączenia ze smartfonem za pomocą łączności Bluetooth®, ale również w najnowszy system solarny Tough Solar.
Dodatkowo zegarki są wyposażone w funkcje, które sprawdzą się w codziennym życiu, pracy, szkole, na uczelni czy siłowni, m.in.:
W ramach kampanii #BuiltDifferent japońska marka podjęła również współpracę z Januszem Walczukiem – nowym ambasadorem G-SHOCK. Polski raper będący „głosem pokolenia GEN-Z” do najnowszej kolekcji Octagon wprowadza niezwykłą energię, kreatywność i indywidualizm współgrające z nową odsłoną serii zegarków Carbon Core Guard CasiOak.
Janusz Walczuk to polski muzyk młodego pokolenia. W ciągu 3 lat wydał trzy solowe albumy, które otrzymały certyfikat Złotej Płyty. Oprócz tego raper jest też realizatorem dźwięku i producentem, a jego początki w branży muzycznej sięgają już roku 2013.
Janusz Walczuk jest też autorem jednych z popularniejszych singli – „Teleport”, „Offside”, „Ekstremalne sporty” czy „Sady Żoliborskiej”. To właśnie do tej ostatniej piosenki nawiązuje również spot reklamowy promujący współpracę muzyka z marką G-SHOCK. Nowości zegarkowe z serii Octagon są poukrywane wśród drzew w słynnym parku Sady Żoliborskie. Młody artysta natrafia na nie podczas wiosennego joggingu, dzięki ich wyrazistej i energetyzującej kolorystyce.
To jest Twój czas na bycie sobą i wyrażanie siebie. Podkreśl swój indywidualizm z niesztampowymi zegarkami G-SHOCK Octagon i dołącz do kampanii #BuiltDifferent! Kreuj swój świat na własnych zasadach i nie bój się iść pod prąd! Już teraz wybierz zegarek z serii CasiOak, który podkreśli Twój niepokorny charakter i indywidualny styl!