Marka Emporio Armani doskonale zdaje sobie sprawę, jak ważną rolę w życiu milenialsów pełnią kanały social. W odpowiedzi na potrzeby nie tylko młodzieży, ale również dorosłych firma wypuściła czwartą generację zegarków EA Connected, których ambasadorem niezmiennie został kanadyjski artysta Shawn Mendes. Zobacz kampanię młodego artysty i dowiedz się, jak smartwatche sprawdzają się podczas jego pracy.
Nie podlega wątpliwości, że Emporio Armani zawsze idzie z duchem czasu. Marka stworzona przez Giorgio Armaniego od samego początku cieszy się dużym zainteresowaniem - projekty, które łączą w sobie nowoczesne kroje i innowacyjne rozwiązania to gwarantowany sukces na rynku. Marka Emporio Armani doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego po raz kolejny odpowiedziała na potrzeby młodzieży i do swojej oferty wprowadziła zegarki EA Connected. Kompatybilne z telefonem Smartwatche o niezwykle modnym designie spełnią oczekiwania każdego, kto chce być zawsze na bieżąco. Kolekcja stworzona z myślą o pokoleniu Y to nie tylko inteligentne zegarki, ale również świetna kampania marketingowa - pierwszym z fanów urządzeń EA Connected był 20-letni artysta Shawn Mendes.
Mimo młodego wieku kanadyjski piosenkarz Shawn Mendes ma na swoim koncie sukces, który dotyczy nie tylko obszaru muzyki, ale również branży fashion - autor utworu There's Nothing Holdin' Me Back, który na serwisie YouTube ma ponad 800 milionów wyświetleń, ściśle współpracuje z marką Armani, stając się w jej ambasadorem. Współpraca młodego artysty z EA rozpoczęła się już w 2017 roku, kiedy wziął on udział w pokazie mody Emporio Armani podczas Milan Fashion Week, reprezentując linię Smartwatchy. W kolejnych latach Shawn Mendes wziął udział w kampanii reklamowej, pozując do zmysłowych, czarno-białych zdjęć. Dotykowe Smartwatche Mandesowi wyjątkowo przypadły do gustu, bo artysta chętnie z nich korzysta nie tylko podczas kampanii, ale również w czasie swojej pracy.
Smartwatche EA Connected to szeroko funkcjonalne urządzenia, które dopełnia oryginalny i nowoczesny design, dlatego sprawdzą się nie tylko podczas treningu, ale także dopełnią formalny strój. Marka dała nam do zrozumienia, jaką rolę mają pełnić ich produkty - w kampanii reklamowej pokazała Shawna Mendesa z zegarkiem Armani Connected zarówno podczas treningów, jak i przy okazji eleganckiego stroju. Szeroko funkcjonalne urządzenia wyposażone podzielone zostały na serię modeli z dotykowym ekranem oraz hybrydy łączące w sobie design klasycznych zegarków z funkcjonalnością Smartwatch.
Niezwykle nowoczesny design i szerokie zastosowanie - to właśnie model EA Connected ART5017. Projektanci postawili na wykonanie, które sprawnie ochroni przed uszkodzeniami i zapewnia komfort noszenia - do stworzenia koperty użyto aluminum, dzięki czemu zegarek jest odporny na obicia, a gumowy pasek idealnie sprawdzi się podczas treningów. Smartwatch przy łączności Bluetooth pozwala na synchronizację z systemami Android i iOS. Jego użytkownik przy użyciu telefonu ma możliwość wykonywania płatności Google Pay, operowania funkcjami treningowymi, sprawdzenia przebytego dystansu i spalonych kalorii, czy monitorowania akcji serca.
EA Connected to coś więcej niż klasyczny treningowy smartwatch. Czwarta generacja inteligentnych zegarków EA to linia, która pozwoli młodzieży być na bieżąco z własnymi mediami społecznościowymi. Producenci, wiedząc jak ważną rolę odgrywają one w życiu pokolenia millenialsów, postanowili stworzyć hybrydę, której tradycyjne wzornictwo dopełnia pełną funkcjonalność. Zegarek męski EA Connected ART5010 to model, którego wykonanie ze stali szlachetnej łączy się z wyposażeniem w dotykowy ekran. Ze smartwatchem nie przeoczysz żadnego ruchu na twoich kanałach, bowiem zegarek za pomocą łączności bluetooth szybko dostarczy powiadomienia.
Czym jeszcze zaskoczy cię czwarta generacja zegarków? O tym, że modele idealnie sprawdzą się nawet podczas pracy z wyjątkowo napiętym grafikiem, wie już Shawn Mendes. Zobacz, jak stylowe smartwatche EA Connected przydadzą się w twoim życiu i wybierz z naszej strony swój wymarzony model.