Znana ze swojej kariery w modelingu, ze świata influencerów oraz z różnorodnych kampanii reklamowych Georgina Rodriguez podbija zegarmistrzowski świat z kultową marką Guess! Jeśli jesteś fanem lub fanką modowych newsów to zapraszamy do obejrzenia świata zegarków Lady Idol wraz z ich nową ambasadorką Georginą!
Dyrektor kreatywny marki Guess – Paul Marciano podkreśla, że inspiracją do stworzenia kolejnych i kultowych zegarków z kolekcji Lady Idol było uchwycenie jednego dnia ambasadorki, który z pewnością zaskoczyłby nie jedną osobę.
Miejsce, w którym odbyła się sesja wzorowo odzwierciedla duszę i harmonię życia Georginy. Zabytkowy hotel Santo Mauro w Madrycie to idealne tło dla tak popularnej ikony mody, które odwzorowuje otaczający ją codzienny luksus i nieopuszczający entuzjazm.
Dlaczego Georgina Rodriguez? To pytanie, które odbija się echem w całej kampanii. Georgina Rodriguez to coś więcej niż tylko twarz; to ucieleśnienie jej unikatowego stylu oraz silnej i pewnej siebie kobiety. Przesłanie kampanii obraca się wokół idei, że nosząc zegarki Lady Idol, ludzie nie tylko wyrażają swój styl, ale aktywnie przyczyniają się do pozytywnych zmian w świecie mody.
Nowoczesna kampania jest niekompletna bez solidnej strategii w mediach społecznościowych, a Georgina Rodriguez dobrze to rozumie. Ambasadorka wraz z marką Guess aktywnie angażuje się w kontakt ze swoimi odbiorcami na różnych platformach, dzieląc się zakulisowymi spojrzeniami, osobistymi historiami i aktualizacjami na temat wpływu, jaki generuje kampania. To interaktywne podejście nie tylko wzmacnia relację marka-konsument, ale także zachęca do poczucia wspólnoty wśród osób, które interesują się zegarmistrzowskim światem i modowymi nowościami.
Dzięki ogromnym zasięgom na platformach takich jak Instagram Georgina mogła zakomunikować całemu świata, że przyczyniła się do powstania kampanii, która z pewnością zostanie w pamięci na długo. Jej poczynania śledzi ponad 53 miliony osób! To zachwycająca liczba, dzięki której marka Guess może kolejny raz podbić światowy rynek.
Mimo, że do kolekcji Lady Idol dodano tylko trzy modele we współpracy z Georginą Rodriguez to z pewnością każdy z nich ma w sobie coś, co będzie wyróżniało go na tle innych. Oczywiście, same zegarki to nie tylko stylowe dodatki, ale także symbole celu i zaangażowania. Każdy zegarek został zaprojektowany z drobiazgową dbałością o szczegóły, odzwierciedlając zaangażowanie Georginy w jakość, kunszt i niesamowity efekt wizualny.
Pierwszy z zegarków w kolorze złota to ulubieniec ambasadorki, dzięki któremu i ty poczujesz się wyjątkowo! Minimalistyczna koperta została pokryta żółtym złotem metodą PVD, subtelne polerowanie brokatowej tarczy doskonale uwydatnia jej piękno. Dodatkowo widnieje na niej kultowe logo marki Guess, które ukazuje pracę mechanizmu zegarka! To świetne rozwiązanie, które nie tylko tworzy wyjątkowy efekt wizualny, ale także zwraca na siebie uwagę. Jeśli jesteś fanką innej kolorystyki to kolekcja Guess Lady Idol ma do zaoferowania odcień srebra lub różowego złota. Dzięki obecności mieniących się kamieni możesz poczuć się jak Georgina Rodriguez i przenieść do jej magicznego świata.
Kampania Guess z Georginą Rodriguez to coś więcej niż przedsięwzięcie marketingowe. To zobowiązanie do tworzenia lepszego świata. Łącząc styl z treścią, marka nie tylko podnosi poziom swoich produktów, ale także przyczynia się do znaczących zmian społecznych. Jako konsumenci nie kupujemy już tylko zegarków – Inwestujemy w wizję jaśniejszej, bardziej urozmaiconej przyszłości. Ta kampania służy jako przypomnienie, że moda może być powodem do rozpoczęcia pozytywnej transformacji, a marka Guess jest jej liderem.