Ambasadorowie marki Triwa

08-01-2021

Triwa już od początku istnienia z rozwagą kreuje swój wizerunek i tworzy spójną identyfikację wizualną. Ta przemyślana koncepcja dotyczy także podejmowanych współprac. W dzisiejszym artykule przedstawię Ci ambasadorów Triwy. To twórcy, którzy projektowali wybrane kolekcje. Ich styl świetnie wpasował się w to, czego uosobieniem jest marka.

TRIWA x Nathalie Ballout

Nathalie Ballout to projektantka szwedzko-libańskiego pochodzenia, która urodziła się i wychowała w Dubaju. Na studia przeniosła się do Londynu, gdzie w 2015 roku ukończyła London College of Fashion. Od tego czasu odnosi sukcesy w branży - projektuje własne kolekcje i podejmuje współprace z różnymi marki. Jedną z nich jest właśnie Triwa. Nathalie stworzyła dla marki limitowany, denimowy pasek przeznaczony do zegarka Gleam Nikki. Kolekcja nosi nazwę Up-Cycled Denim i liczy tylko 50 egzemplarzy. Zostały one stworzone zgodnie z ideą upcyklingu - do wykonania wykorzystano dżinsy z drugiej ręki. Uszyto z nich paski, które następnie zostały ręcznie pofarbowane. Na sam koniec wyszyto na nich ilustracje Nathalie inspirowane Londynem i Sztokholmem. Seria została stworzona zgodnie z ideą slow fashion, która jest motywem przewodnim twórczości artystki. W swoich innych pracach Ballout także korzysta z używanego denimu i nadaje mu nowe życie przy wykorzystaniu rzemieślniczych technik.

Triwa x Nathalie Ballout

TRIWA x Sergio Tacchini

Kolejna współpraca to kolaboracja z marką produkującą odzież sportową, nazwaną na cześć założyciela. Sergio Tacchini to włoski tenisista. Początkowo sklep oferował kolorową i elegancką odzież do gry w tenisa, w kolejnych latach rozszerzył swoją ofertę o ubrania przeznaczone do innych dyscyplin sportowych. W roku 1996 Tacchini ubierał włoską reprezentację koszykówki. W 2008 roku firmę przejął biznesmen z Hongkongu, Billy Ngok. Obecnie marka znana jest także z odzieży o charakterze streetwearowym. Co stworzyła wraz z marką Triwa? Zegarki utrzymane w żywych kolorach, które nawiązują do początków włoskiego brandu. Kolorowe ubrania dla tenisistów były bowiem odejściem od obowiązującej etykiety i powiewem świeżości w środowisku sportowców. Zegarki zostały stworzone z nadającego się do recyklingu plastiku TR90, ich paski uszyto zaś z nylonu i ozdobiono logo Sergio Tacchini.

Triwa x Sergio Tacchini

TRIWA x Rasmus Storm

Rasmus Storm to twórca i założyciel Storm Copenhagen - concept store’u z ubraniami, kosmetykami, płytami CD, magazynami oraz literaturą. Ze względu na przyjacielskie relacje z Triwą mężczyzna został zaproszony przez markę do stworzenia wspólnej kolekcji. Stała się ona ukłonem w stronę koloru czarnego, który po duńsku nazywany jest „sort”. Tak powstały dwa modele - Sort of Black Gold oraz Sort of Black Gold Chrono. Oba odniosły duży sukces i cieszyły się powodzeniem wśród klientów.

Triwa x Rasmus Storm

TRIWA x Caliroots

Owocem współpracy Triwy z Caliroots, sklepem z selekcją odzieży streetwearowej i sneakersów, był limitowany zegarek inspirowany kalifornijskim stylem życia oraz łączeniem przyjemnego z pożytecznym. Współpraca ta to kolejny przykład na to, że kooperacja z markami odzieżowymi, szczególnie tymi z modą uliczną, to świetny pomysł, który w przypadku Triwy zawsze odnosi sukces.

Triwa x Caliroots

TRIWA x Skultuna

Skultuna to odlewnia mosiądzu z niezwykle długą i bogatą tradycją - powstała bowiem w 1607 roku. Marka do dzisiaj tworzy niezwykłe projekty z tego stopu - w jej ofercie znajdziemy elementy wyposażenia wnętrz (np. świeczniki, wazony), biżuterię czy akcesoria. Współpraca z Triwą zaowocowała natomiast zegarkiem z mosiężną kopertą, któremu przyświeca hasło „zestarzeć się z gracją”. Model napędza mechanizm automatyczny, dzięki któremu może on być przekazywany z pokolenia na pokolenie.

Triwa x Skultuna

TRIWA x Stampd

Stampd to marka pochodząca z Los Angeles, znana z monochromatycznych, minimalistycznych i streetwearowych projektów. Jej twórcą jest Chris Stamp, influencer zajmujący się modą uliczną. Wraz z Triwą Stampd stworzył miks estetyki LA i Sztokholmu. Tak powstał zegarek utrzymany w czarnej kolorystyce, wyposażony w matową tarczę przełamaną białymi, kontrastującymi wskazówkami i pasek uszyty z materiału. Obie marki cenią wysoką jakość i prostotę, więc pomysł ten nie mógł się nie udać.

Triwa x Stampd

TRIWA x Oliver Cabell

Amerykańska marka obuwnicza Oliver Cabell stworzyła wraz z Triwą limitowaną kolekcję sneakersów oraz zegarków nawiązującą do szwedzkiego designu. Zegarek, który powstał w ramach tej współpracy był reinterpretacją klasycznego modelu Triwa Nevil, który tutaj przybrał barwy srebra i niebieskiego, i został wykonany ze stali szlachetnej i włoskiego zamszu. W podobnej stylistyce utrzymane są buty.

Triwa x Oliver Cabell

TRIWA x Erik Bjerkesjö

Erik Bjerkesjö to artysta tworzący w Sztokholmie. Jego współpraca z Triwą skupia się na designie nawiązującym do miasta, które stanowi inspirację obu marek. Rezultatem tych działań są dwa zegarki No. 1 i No. 2, wideo oraz sesja zdjęciowa promująca młodych, chcących się wybić artystów ze Sztokholmu.

Triwa x Erik Bjerkesjö

Zegarki Triwa, czyli spójność wizualna i zaangażowanie społeczne

Patrząc na wszystkie kooperacje marki Triwa, nietrudno dojść do wniosku, że mają one ze sobą wiele wspólnego, jeżeli idzie o charakter i wyznawane idee. Ten szwedzki producent z uwagą dobiera artystów do współpracy i wierzy, że przyświeca im wspólny cel. Mimo podobieństw poglądów, każda kolekcja ma swój niepowtarzalny charakter, który odbija osobowość projektantów i marek. Zegarki Triwa za tę różnorodność w spójności powinny dostać ogromne brawa.

W kategorii: Zegarki Triwa

średnia ocena: 5.0