Ambasadorowie marki Triwa

Triwa

Ambasadorowie marki Triwa

Paweł Szymczak

Specjalizacją Pawła jest poznawanie tego, co nowe. Jednakowo w zegarkach, gdzie lubi testować i recenzować nowości - od tanich codziennych zegarków, po smartwatche. Wieczny optymista i pogodny duch. Prywatnie robi świetną karkówkę z grilla!

08 stycznia 2021

Triwa już od początku istnienia z rozwagą kreuje swój wizerunek i tworzy spójną identyfikację wizualną. Ta przemyślana koncepcja dotyczy także podejmowanych współprac. W dzisiejszym artykule przedstawię Ci ambasadorów Triwy. To twórcy, którzy projektowali wybrane kolekcje. Ich styl świetnie wpasował się w to, czego uosobieniem jest marka.

TRIWA x Nathalie Ballout

Nathalie Ballout to projektantka szwedzko-libańskiego pochodzenia, która urodziła się i wychowała w Dubaju. Na studia przeniosła się do Londynu, gdzie w 2015 roku ukończyła London College of Fashion. Od tego czasu odnosi sukcesy w branży - projektuje własne kolekcje i podejmuje współprace z różnymi marki. Jedną z nich jest właśnie Triwa. Nathalie stworzyła dla marki limitowany, denimowy pasek przeznaczony do zegarka Gleam Nikki. Kolekcja nosi nazwę Up-Cycled Denim i liczy tylko 50 egzemplarzy. Zostały one stworzone zgodnie z ideą upcyklingu - do wykonania wykorzystano dżinsy z drugiej ręki. Uszyto z nich paski, które następnie zostały ręcznie pofarbowane. Na sam koniec wyszyto na nich ilustracje Nathalie inspirowane Londynem i Sztokholmem. Seria została stworzona zgodnie z ideą slow fashion, która jest motywem przewodnim twórczości artystki. W swoich innych pracach Ballout także korzysta z używanego denimu i nadaje mu nowe życie przy wykorzystaniu rzemieślniczych technik.

Triwa x Nathalie Ballout

TRIWA x Sergio Tacchini

Kolejna współpraca to kolaboracja z marką produkującą odzież sportową, nazwaną na cześć założyciela. Sergio Tacchini to włoski tenisista. Początkowo sklep oferował kolorową i elegancką odzież do gry w tenisa, w kolejnych latach rozszerzył swoją ofertę o ubrania przeznaczone do innych dyscyplin sportowych. W roku 1996 Tacchini ubierał włoską reprezentację koszykówki. W 2008 roku firmę przejął biznesmen z Hongkongu, Billy Ngok. Obecnie marka znana jest także z odzieży o charakterze streetwearowym. Co stworzyła wraz z marką Triwa? Zegarki utrzymane w żywych kolorach, które nawiązują do początków włoskiego brandu. Kolorowe ubrania dla tenisistów były bowiem odejściem od obowiązującej etykiety i powiewem świeżości w środowisku sportowców. Zegarki zostały stworzone z nadającego się do recyklingu plastiku TR90, ich paski uszyto zaś z nylonu i ozdobiono logo Sergio Tacchini.

Triwa x Sergio Tacchini

TRIWA x Rasmus Storm

Rasmus Storm to twórca i założyciel Storm Copenhagen - concept store’u z ubraniami, kosmetykami, płytami CD, magazynami oraz literaturą. Ze względu na przyjacielskie relacje z Triwą mężczyzna został zaproszony przez markę do stworzenia wspólnej kolekcji. Stała się ona ukłonem w stronę koloru czarnego, który po duńsku nazywany jest „sort”. Tak powstały dwa modele - Sort of Black Gold oraz Sort of Black Gold Chrono. Oba odniosły duży sukces i cieszyły się powodzeniem wśród klientów.

Triwa x Rasmus Storm

TRIWA x Caliroots

Owocem współpracy Triwy z Caliroots, sklepem z selekcją odzieży streetwearowej i sneakersów, był limitowany zegarek inspirowany kalifornijskim stylem życia oraz łączeniem przyjemnego z pożytecznym. Współpraca ta to kolejny przykład na to, że kooperacja z markami odzieżowymi, szczególnie tymi z modą uliczną, to świetny pomysł, który w przypadku Triwy zawsze odnosi sukces.

Triwa x Caliroots

TRIWA x Skultuna

Skultuna to odlewnia mosiądzu z niezwykle długą i bogatą tradycją - powstała bowiem w 1607 roku. Marka do dzisiaj tworzy niezwykłe projekty z tego stopu - w jej ofercie znajdziemy elementy wyposażenia wnętrz (np. świeczniki, wazony), biżuterię czy akcesoria. Współpraca z Triwą zaowocowała natomiast zegarkiem z mosiężną kopertą, któremu przyświeca hasło „zestarzeć się z gracją”. Model napędza mechanizm automatyczny, dzięki któremu może on być przekazywany z pokolenia na pokolenie.

Triwa x Skultuna

TRIWA x Stampd

Stampd to marka pochodząca z Los Angeles, znana z monochromatycznych, minimalistycznych i streetwearowych projektów. Jej twórcą jest Chris Stamp, influencer zajmujący się modą uliczną. Wraz z Triwą Stampd stworzył miks estetyki LA i Sztokholmu. Tak powstał zegarek utrzymany w czarnej kolorystyce, wyposażony w matową tarczę przełamaną białymi, kontrastującymi wskazówkami i pasek uszyty z materiału. Obie marki cenią wysoką jakość i prostotę, więc pomysł ten nie mógł się nie udać.

Triwa x Stampd

TRIWA x Oliver Cabell

Amerykańska marka obuwnicza Oliver Cabell stworzyła wraz z Triwą limitowaną kolekcję sneakersów oraz zegarków nawiązującą do szwedzkiego designu. Zegarek, który powstał w ramach tej współpracy był reinterpretacją klasycznego modelu Triwa Nevil, który tutaj przybrał barwy srebra i niebieskiego, i został wykonany ze stali szlachetnej i włoskiego zamszu. W podobnej stylistyce utrzymane są buty.

Triwa x Oliver Cabell

TRIWA x Erik Bjerkesjö

Erik Bjerkesjö to artysta tworzący w Sztokholmie. Jego współpraca z Triwą skupia się na designie nawiązującym do miasta, które stanowi inspirację obu marek. Rezultatem tych działań są dwa zegarki No. 1 i No. 2, wideo oraz sesja zdjęciowa promująca młodych, chcących się wybić artystów ze Sztokholmu.

Triwa x Erik Bjerkesjö

Zegarki Triwa, czyli spójność wizualna i zaangażowanie społeczne

Patrząc na wszystkie kooperacje marki Triwa, nietrudno dojść do wniosku, że mają one ze sobą wiele wspólnego, jeżeli idzie o charakter i wyznawane idee. Ten szwedzki producent z uwagą dobiera artystów do współpracy i wierzy, że przyświeca im wspólny cel. Mimo podobieństw poglądów, każda kolekcja ma swój niepowtarzalny charakter, który odbija osobowość projektantów i marek. Zegarki Triwa za tę różnorodność w spójności powinny dostać ogromne brawa.


Paweł Szymczak

Specjalizacją Pawła jest poznawanie tego, co nowe. Jednakowo w zegarkach, gdzie lubi testować i recenzować nowości - od tanich codziennych zegarków, po smartwatche. Wieczny optymista i pogodny duch. Prywatnie robi świetną karkówkę z grilla!

Inne wpisy tego autora

Poradniki

Na której ręce nosić zegarek?

Na której ręce nosić zegarek? Pomimo, że odpowiedź wydaje się całkiem prosta, nie dla wszystkich jest to do końca jasne. Prawa czy lewa ręka? Czy fakt, że jesteśmy prawo- lub leworęczni ma tu jakiekolwiek znaczenie? Dowiedz się więcej w naszym wpisie!
Czytaj dalej

Police

40-lecie marki Police. Nowy, limitowany zegarek i wiele więcej!

Marka Police przedstawiła nową kolekcję zegarków na sezon wiosna-lato 2024, celebrując jednocześnie 40-lecie marki. W ofercie znajduje się ekskluzywny zestaw odzwierciedlający esencję stylu Police, w którym szczególnie wyróżnia się limitowany model o unikalnym designie.
Czytaj dalej

Poradniki

Poradnik dla początkujących: jak czytać i zrozumieć specyfikacje zegarków

Kupując nowy zegarek, większość zna che wiedzieć o nim jak najwięcej. Najlepiej zapoznać się ze specyfikacją. Warto wiedzieć co kryje się pod niektórymi parametrami. Dlatego podpowiemy, jak czytać i zrozumieć specyfikację.
Czytaj dalej

Rozmaitości

Wyjątkowe dodatki: bransolety męskie i spinki do mankietów. Elegancja w każdym detalu

Chcesz prezentować się szykownie i elegancko? Postaw na odpowiednie dodatki. Oprócz butów, paska, zegarka dobierz również bransolety i spinki do mankietów. Przekonaj się jak łatwo, odmienia nawet najprostszy outfit.
Czytaj dalej

Rozmaitości

Jak wybrać idealny pasek do zegarka?

Zobacz jak wybór paska do zegarka może zmienić jego wygląd!
Czytaj dalej

Rozmaitości

Ekskluzywne etui i pudełka na zegarki. Stylowe rozwiązanie dla miłośników zegarków

Pudełka i etui na zegarki nie tylko chronią nasz zegarek przed uszkodzeniami i czynnikami zewnętrznymi takimi jak wilgoć, brud i kurz, ale i pełnia funkcję ozdobną. Odpowiednio dobrane potrafią nadać wnętrzu elegancji, jak i wprowadzić harmonię. Zobacz jak szykowne i ekskluzywne, propozycje przygotowały takie marki jak Wolf czy Leanschi.
Czytaj dalej
Pokaż wszystkie