Wśród ambasadorów marek zegarków znajdziemy nie tylko popularnych sportowców lub osoby ze świata muzyki, ale również gwiazdy wielkiego ekranu. Jaki zegarek założyć na nadgarstek aby poczuć się jak Twój filmowy idol? Oto kilka naszych propozycji!
Festina to ceniona na całym świecie marka zegarków, która powstała w 1902 roku w szwajcarskim La Chaux-de-founds. W latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku, manufakturą zainteresowała się firma Lotus, czego skutkiem było przeniesienie całej produkcji do Hiszpanii. W 2016 roku marka zaprezentowała nową kampanię reklamową, której twarzą stał się znany z takich hitów kinowych jak 300, Olimp w Ogniu czy Prawo Zemsty, aktor Gerard Butler. Hasło reklamowe związane z kampanią brzmiało „Time to Live” i było podzielone na cztery segmenty: praca, relaks, sport, akcja. W związku z nią stworzono specjalny materiał promocyjny w postaci filmu ukazującego życie aktora w każdej z czterech, wcześniej wymienionych dziedzin.
Propozycją zegarka marki Festina o niezwykle uniwersalnym charakterze, który bez problemu sprawdzi się w czterech zamieszczonych w spocie dziedzinach, jest Festina Chronograph F20344-5. Dzięki stonowanej czerni w jakiej został utrzymany zegarek, jest on idealnym dodatkiem do każdego rodzaju stylizacji i bez najmniejszych obaw można założyć go do pracy. Pasek z czerwonymi, dodającymi zegarkowi uroku obszyciami, wykonany został z najwyższej jakości skóry naturalnej, która nie powoduje obtarć i nie krępuje ruchów, przez co model jest wręcz niewyczuwalny podczas wieczornego relaksu. Pozwalające na wykonywanie dokładniejszych obliczeń sub-tarcze chronografu sprawiają, że zegarek jest idealnym atrybutem każdego treningu. Wykonana z odpornej na urazy stali szlachetnej koperta oraz umieszczona na lunecie zegarka skala tachometru, za pomocą której obliczyć można m.in. średnią prędkość poruszania się sprawiają, że zegarek jest wręcz stworzony do nawet najbardziej ekstremalnych akcji.
DKNY to marka tworząca zegarki utrzymane w stylu fashion, które dedykowane są wszystkim stylowym kobietom. Nic więc dziwnego, że ambasadorem linii smartwatchy sygnowanych logiem marki została Emily Ratajkowski – aktorka o żydowsko-polskich korzeniach. Jak tłumaczy zarząd marki DKNY, wybór młodej aktorki spowodowany jest tym, że „definiuje ona co znaczy być kobietą w nowoczesnym świecie”.
Świetną propozycją zegarka DKNY , który z pewnością na swój nadgarstek założyłaby Emily Ratajkowski, jest utrzymany w minimalistycznym stylu model Modernist NY2738. W srebrnej kopercie, którą wykonano z odpornej na urazy stali szlachetnej, zamknięto perłowy cyferblat z sekretnie umieszczonym logo producenta. Całość zawieszono na białym pasku ze skóry naturalnej, oraz przykryto szkiełkiem mineralnym, które gwarantuje skuteczną ochronę przed zarysowaniami i obtłuczeniami. Za niezwykłą niezawodność i precyzję w odmierzaniu czasu odpowiedzialny jest mechanizm kwarcowy zasilany baterią.
Znany z popularnych produkcji serialowych, takich jak „Na dobre i na złe”, „M jak Miłość” czy „Majka” Tomasz Ciachorowski postawił na wyjątkowo eksluzywną manufakturę zegarków Aerowatch. Marka powstała w 1910 roku, a jej nazwa oraz lotniczy charakter w bezpośredni sposób nawiązują do pobitych w roku jej założenia rekordów lotniczych. Wśród zasługujących na szczególną uwagę zegarków sygnowanych logiem Aerowatch, warto wymienić model Aerowatch 1942 Moon Phase 77983-AA01, którego pracę oparto o niezwykle precyzyjny mechanizm automatyczny Sellita 11 1/2 SW-281, który napędzany jest każdym ruchem nadgarstka i nie potrzebuje do działania baterii lub cyklicznego nakręcania. Na posrebrzanej i giliszowanej tarczy umieszczono wskaźnik faz księżyca oraz analogowy datownik, który ulokowano przy godzinie trzeciej. Całość przykryto szkiełkiem szafirowym, które posiada 9 na 10 punktów w Skali Mohsa i w praktyce może być zarysowane tylko i wyłącznie przez diament.